Google Android Forum

Google Android Forum | Google Android - Homepage
 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 HTC Hero - System Error

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Etwone
The Boss
The Boss


Posts : 164
Kudos : 233
Join date : 2009-06-12
Age : 26
Location : Oxfordshire

PostSubject: HTC Hero - System Error   Mon Mar 01, 2010 2:06 pm

hey Guys

Dont know if any of you have had this problem before but my new hero is realy starting to p*** me off.

I keep getting an error appear ' THE PROCESS SYSTEM HAS STOPPED UNEXPECTEDLY' "Force Close"

Then when i do force close it reappears. has any had this before? Hopefully the 2.1 update will fix it but until then i really cant be dealing with this lol.

Cheers Guys

E
Back to top Go down
View user profile http://android-forum.darkbb.com
mrcartagena2000
The Man
avatar

Posts : 223
Kudos : 390
Join date : 2009-09-29
Age : 39
Location : Washington State

PostSubject: Re: HTC Hero - System Error   Tue Mar 02, 2010 11:15 am

Do the ol wipey and reboot perhaps m8

_________________
"Useless Knowledge is not always useless Knowledge is Power"
Back to top Go down
View user profile
Etwone
The Boss
The Boss


Posts : 164
Kudos : 233
Join date : 2009-06-12
Age : 26
Location : Oxfordshire

PostSubject: Re: HTC Hero - System Error   Tue Mar 02, 2010 3:49 pm

Tried that about 8 times and it still happens. Im just hoping 2.1 fixes this shit

E
Back to top Go down
View user profile http://android-forum.darkbb.com
mrcartagena2000
The Man
avatar

Posts : 223
Kudos : 390
Join date : 2009-09-29
Age : 39
Location : Washington State

PostSubject: Re: HTC Hero - System Error   Tue Mar 02, 2010 6:03 pm

Only other time ive heard this happening is from task manager if you have it uninstall it. did you root this beast or is it stock?

_________________
"Useless Knowledge is not always useless Knowledge is Power"
Back to top Go down
View user profile
Shoofwiar
The Muscle


Posts : 254
Kudos : 344
Join date : 2009-09-03
Location : St Helens, UK

PostSubject: Re: HTC Hero - System Error   Tue Mar 02, 2010 10:08 pm

How much bad look can you have with these Android phones mate?










































Youd suit an Iphone lmfao
Back to top Go down
View user profile
Etwone
The Boss
The Boss


Posts : 164
Kudos : 233
Join date : 2009-06-12
Age : 26
Location : Oxfordshire

PostSubject: Re: HTC Hero - System Error   Wed Mar 03, 2010 12:51 pm

haha shoof, shutit!!!!!!!!

And Mr C yeah i assumed it was my task manager cause its the only app i have that can close programs. So i uninstalled and the problem stopped. Cheers mate Smile

And no i havent rooted it yet, i doubt i will, its pretty bad ass as it is tbh.

Thanks for the help Mr C
Back to top Go down
View user profile http://android-forum.darkbb.com
mrcartagena2000
The Man
avatar

Posts : 223
Kudos : 390
Join date : 2009-09-29
Age : 39
Location : Washington State

PostSubject: Re: HTC Hero - System Error   Thu Mar 04, 2010 3:53 am

no problemmo glad it helped id say wait for the update then try again

_________________
"Useless Knowledge is not always useless Knowledge is Power"
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: HTC Hero - System Error   

Back to top Go down
 
HTC Hero - System Error
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» stop c000021a - fatal system error
» [SOLVED] Windows 10 TP 9879 Error code: 0x0000605
» Selenium RC; Permission denied on session.([error] Element not found ")
» Can I check the error message displayed or not in Selenium?
» Getting error when i run selenium script in Eclipse, please help

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Google Android Forum :: General Android Forum :: Android Q&A-
Jump to: